Δεν λέει την Αλήθεια ο Πρόεδρος των Κ.Α.

Προσπαθεί να παρακάμψει την ουσία ο Πρόεδρος των Κ.Α. αναφορικά με το Σχέδιο Β το οποίο κρατούσε κρυφό και ζήτησε να ενημερώσει τις Συντεχνίες μετά τις δηλώσεις του Υπουργού Συγκοινωνιών κου Μητσόπουλλου.

Στη συνάντηση της Πέμπτης, 12/9/2013, ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ Γ. Σουρουλλάς μετά την ενημέρωση από τον Πρόεδρο είπε χαρακτηριστικά στην παρουσία όλων: «Οι φόβοι, οι ανησυχίες και οι υποψίες που είχαμε επαληθεύονται με το ξαναζωντάνεμα της «CYPRAIR»». Δήλωσε δε ότι η συνδικαλιστική πλευρά θα πρέπει να συζητήσει τρόπους για προστασία των εργαζομένων αν βέβαια στη θέση που βρεθήκαμε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Φαίνεται ότι η ευγένεια με την οποία εκφραστήκαμε παρεξηγείται.

Η πιθανότητα να μην εγκριθεί το Σχέδιο Διάσωσης έπρεπε να απασχολήσει σοβαρά την Κυβέρνηση, την Εταιρεία και τις Συντεχνίες. Το θέμα αυτό έχει σχέση με το αν υπάρχει πολιτική βούληση και θέληση. Τότε θα μπορούσε πράγματι να συμφωνηθεί Σχέδιο Β που θα ενεργοποιείτο την κατάλληλη στιγμή.

Μας ξενίζει το γεγονός ότι ο Πρόεδρος παρόλο που ζήτησε και συζήτησε το θέμα με το Γενικό Γραμματέα της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ Αντώνη Νεοφύτου χωρίς να μπορεί να δώσει απαντήσεις στις ανησυχίες έκρινε σκόπιμο να εκδώσει επικοινωνιακή ανακοίνωση. Ζητούμε επί της ουσίας να μας απαντήσει:

  1. Ποιο είναι το Σχέδιο Β, τι περιλαμβάνει και με ποιους το συζήτησε μέχρι σήμερα;
  1. Αν δεν εγκριθεί το Σχέδιο Διάσωσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα κλείσουν ή όχι οι Κυπριακές Αερογραμμές;
  1. Αν δεν υπάρχει Στρατηγικός Επενδυτής που θα αναλάβει τη «CYPRAIR» θα λειτουργήσει και πως αυτή η εταιρεία; Η μήπως καραδοκεί στο παρασκήνιο Στρατηγικός Επενδυτής;
  1. Εάν υπάρχει Στρατηγικός Επενδυτής θα εργοδοτήσει τους εργαζόμενους των Κυπριακών Αερογραμμών και με ποιους όρους;

Εάν ο Πρόεδρος των Κ.Α. έχει απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την ουσία της ύπαρξης και λειτουργίας Κυπριακών Αερομεταφορών καθώς και του μέλλοντος των εργαζομένων ας τις απαντήσει δημόσια. Σε εμάς δεν μπόρεσε να δώσει απαντήσεις.

Οι εργαζόμενοι έκαναν πολλές θυσίες από το 2004 προκειμένου να συνεχίσουν τη λειτουργία τους οι Κυπριακές Αερογραμμές. Ας μην θυματοποιήσει και τους τελευταίους που παρέμειναν.

Από τη ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ

17 Σεπτεμβρίου 2013